onsdag den 18. april 2012

Så kom der gang i blog'en..

Ja så kom der gang i blog'en.. 


Jeg har gået et stykke tid og puslet med tanken om at starte en blog og nu skulle det være :)
Blog'en er hverken tænkt som nyskabende, speciel morsom eller samfundskritisk - den er mit eget lille sted hvor jeg kan dele hverdagens trummerum, weekendens pusterum og ikke mindst mit kameras gøren og laden med dem, der synes at det kunne være interessant at følge med i.


Jeg er mig - og jeg ser ofte og gerne en masse ting gennem mit kamera.


Følg med hvis I lyster og lær mig og mit - til tider - underlige væsen at kende.


/Pigen bag kameraet












2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne lære dit "underlige væsen" at kende.. Eller bedre at kende.. Eller vil i hvert fald gerne følge med på din blog! Hihi!

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at læse med :-)

    SvarSlet