fredag den 20. april 2012

Vil du smage lidt æble?



Weekenden er over os :)  


Her blev den kickstartet med en tur i Dyrehaven ved Århus idag. Det var Laura's første tur derud og det var et kæmpe hit. Hun startede turen i sin klapvogn men kom hurtigt op og gå selv - der skulle jo udforskes!


Hun var meget interesseret i rådyrene - som dog var mest interesseret i den knitrende pose med æble- og pærestykker. Interessen blev ikke mindre som rådyrene kom tættere og tættere på for til sidst, at snuppe frugtstykket fra min hånd. 
Tilsidst fik Laura selv lov til at holde et stykke æble og rakte det glad frem mod det søde rådyr der forsigtigt nuppede det, og efterlod Laura med tom hånd og det største og gladeste grin over hele hovedet - HOLD da op hvor var mor her stolt !! ( det er de mærkeligste ting man kan blive stolt af som mor )


For snart 15 mdr siden var hun en lille bitte baby og nu stod hun her ved siden af mig og fodrede rådyr - GISP, hvor går tiden bare stærkt. 
Mest imponeret er jeg dog over, at hun ikke selv spiste æblestykket eller tog hånden væk, da rådyret ville tage det. 


Hvor er jeg glad for, at det indtil videre ser ud til, at min skønne datter har arvet sin mors kærlighed til dyr.


Efter endt tur rundt i dyrehaven, gik turen til Solbjerg hvor aftensmaden ventede hos mine forældre. Det er som sædvanligt hyggeligt, at komme på besøg og Laura morer sig herligt. 
I øjeblikket er det store hit morfar og den store flotte traktor han har købt til hende. De to kan få lang tid til at gå med at køre den frem og tilbage over gulvet.


Nu går turen hjemad hvor kattene venter på, at komme ind fra dagens eventyr på engen.


En herlig måde at starte en tiltrængt weekend på :)


/Pigen bag kameraet   (- som for en stund havde overladt kameraet til Bo)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar